Het belangrijkste voor ons is uw betrokkenheid.
Daarnaast kunt u ons op verschillende manieren ondersteunen.

Wilt u een bedrag rechtstreeks aan ons overmaken? dat kan op rekeningnummer: NL67 RABO 0312 9788 55 t.n.v. Stichting Kleine ingrepen, Mooie gevolgen.

• Particulier donateur

Word donateur op een wijze die bij u past, of

Word donateur en ontvang onze periodieke nieuwsbrief voor € 25 per jaar.

Word donateur voor € 100 per jaar en we nodigen u jaarlijks uit voor een samenzijn met anderen waar we u, met muzikale omlijsting, op inspirerende wijze informeren over het werk van de stichting.

Word donateur voor € 500 of meer en wij komen bij u thuis ons verhaal vertellen, met muzikale omlijsting.

• Bedrijven donateur

Word donateur op een wijze die bij u past, of

Word donateur en ontvang onze periodieke nieuwsbrief voor € 25 per jaar.

Word donateur door gratis diensten aan te bieden zoals het schenken van materialen, het maken van een ontwerp voor kamer of tuin, een budgetadvies, een opruimadvies of het gratis drukken van verslagen.

Word donateur voor € 500 of meer en wij komen bij uw organisatie of bedrijf ons verhaal op een inspirerende wijze vertellen, met muzikale omlijsting.

• Creatief meedenken?

Er zijn al enkele leuke ideeën om op een andere wijze steun te verkrijgen. Bent u de creatieve en organiserende persoon die ons daarbij wilt helpen? Neem dan contact met ons op.

“Onze drukkerij is in 85 jaar met ups en downs redelijk succesvol geweest. Dit schept een verantwoordelijkheid jegens de omgeving. Deelname aan de Beursvloer Westland was op een bepaald moment dan ook bijna vanzelfsprekend. Het was tijdens dit evenement dat stichting Kleine ingrepen, Mooie gevolgen en ik in gesprek raakten. In een heel korte tijd werd mij duidelijk waar deze organisatie voor staat. Deze organisatie is bezig met een aspect van onze maatschappij waar bijna niemand bij stil staat. Het is daarom dat ik mijn handtekening van harte op het match-formulier zette. Een grote pluim voor de vrijwilligers die zich hiervoor inzetten".

My Image

Drukkerij Riezebos heeft diverse keren drukwerk verzorgd voor KiMG.

Bedrijven en sponsors

Om de uitvoering mogelijk te maken wordt samengewerkt met vele bedrijven en sponsors. Hun bijdrage is niet alleen van onschatbare waarde, hiermee is ook het unieke concept van Kleine ingrepen, Mooie gevolgen versterkt. Een aantal bedrijven heeft eenmalig iets gedaan voor KiMG. Anderen ondersteunen ons structureel en er komen ook steeds weer nieuwe sponsors bij. De diensten en materialen worden op maat ingezet.

De Goede Nieuwsbrief
MQM tuinontwerp